Monday, October 10, 2011

Tashas, eat your heart out

Die afgelope paar maande was ek suinig met my blog post.

Ek vra om verskoning.

Maar, ek beplan om op te hou sloer en weer gereeld te skryf. Ek begin vanaand deur my gunsteling somerdisse met julle te deel. My liefde vir kos het die laaste ruk geblom en my jeans grootte is testament daarvan. So doen jouself asseblief ‘n guns en probeer die volgende disse. Ek wag vir julle dankie sê e-posse.



Roosmaryn gemarineerde skaaptjops op ‘n bed van roketblare en fetakaas met knoffel gegeurde room-kapokaartappels. Dis ‘n mond vol maar hierdie Tashas geïnspireerde dis is my gunsteling by verre!




Berry blast: Lae (vanaf onder na bo) van bloubessies, versoete vanielje gegeurde room, fyn gekapte aarbeie en kruisement blare. Behalwe vir die bietjie room wat jou laat skuldig voel, is hierdie nie net lekker nie, maar dit dek sommer twee van jou ‘vyf ‘n dag’ se vrugte inname. Wen-Wen!

No comments:

Post a Comment